Lise öğrencilerimizden oluşan Olimpiyat Robotik Takımı, ulusal robotik turnuvasında ilk üçe girerek finalde yarışma hakkı kazandı.

Olimpiyat Eğitim Kurumları Lise öğrencilerinden oluşan "Olimpiyat Robotik Takımı", bu yıl katıldığı ulusal robotik turnuvasında ön elemeleri başarıyla geçerek finalde yarışma hakkı kazandı. Öğrencilerimiz; mekanik tasarım, otonom hareket planlaması ve görev tabanlı kodlama kategorilerinde değerlendirildikleri yarışmada, jüri özel ödülü ile de tanışmanın gururunu yaşadı.

Takımımız bu başarıyı, okulumuzun bilim-sanat atölyesinde her hafta düzenlenen robotik kodlama saatleri, ileri programlama dersleri ve danışman öğretmenlerimizin rehberliğinde yürüttükleri haftalık prototipleme çalışmaları ile elde etti.

Paylaş